Dyplomowa Sesja Posterowa POSTER MASTER to cykliczne wydarzenie mające na celu prezentację wyników badań uzyskanych przez studentów podczas realizacji prac dyplomowych magisterskich w danym roku akademickim. Prezentacji towarzyszy konkurs, w którym Komitet Naukowy Sesji oraz studenci ostatniego semestru studiów magisterskich wskazują swoich faworytów. W konkursie nagrodzone zostają prace najciekawsze pod względem wartości naukowej, praktycznego aspektu i oryginalności zaproponowanych rozwiązań. Szczegóły znajdują się w Regulaminie.
Czy warto brać udział w tym wydarzeniu?
Udział Sesji POSTER MASTER to same korzyści:
- można pochwalić się efektami swojej pracy– to fajne, że o Waszych dokonaniach będą wiedzieć nie tylko najbliżsi i promotor,
- można poćwiczyć autoprezentację – umiejętność wystąpień publicznych to cenna cecha, która będzie Wam potrzebna lada moment m.in. poszukując pracy,
- można zdobyć nagrody – nagrody przyzna Komitet Naukowy oraz Wy sami (poprzez internetowe głosowanie),
- wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w Dyplomowej Sesji Plakatowej POSTER MASTER.
Nie wiecie jak powinien wyglądać plakat?
Nic trudnego. Pierwszy krok - pobierzcie formatkę (pptx lub png). Drugi krok - popatrzcie na plakaty innych, prezentowane podczas wcześniejszych Dyplomowych Sesji Posterowych (Księga posterów 2021, Księga posterów 2022, Księga posterów 2023) - może tu znajdziecie inspirację. Możecie poprosić promotora o wskazówki albo możecie podyskutować na ten temat z nauczycielami, którzy prowadzą Seminarium dyplomowe. Wszyscy wiedzą o naszym wspólnym przedsięwzięciu i z pewnością rozwieją wszelkie wątpliwości.
Co zrobić, aby wziąć udział w sesji plakatowej?
Należy tylko:
- przygotować plakat w formacie PDF (układ pionowy, rozmiar B1: 100 cm wysokość, 70 cm szerokość) i wersję elektroniczną przesłać na adres pm_wch@prz.edu.pl - my zajmiemy się wydrukiem.
Kiedy odbędzie się tegoroczna Sesja POSTER MASTER?
Sesja odbywa się w ostatnim tygodniu czerwca. O dokładnym terminie będziemy informować w Aktualnościach na stronie wydziałowej, poprzez media społecznościowe i pocztę studencką.
A jako wyglądało to w poprzednich latach?
Zobaczcie jak było w poprzednich edycjach:
czerwiec 2024: https://wch.prz.edu.pl/aktualnosci/znamy-zwyciezcow-poster-master-2024-660.html
czerwiec 2023: https://wch.prz.edu.pl/aktualnosci/znamy-zwyciezcow-poster-master-2023-539.html
czerwiec 2022: https://wch.prz.edu.pl/aktualnosci/znamy-zwyciezcow-poster-master-2022-428.html
czerwiec 2021: https://wch.prz.edu.pl/aktualnosci/znamy-zwyciezcow-341.html
Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji.
KLAUZULA INFORMACYJNA dla uczestników Konkursu
Patronem Konkursu i fundatorem nagród jest Fundacja Rozwoju Politechniki Rzeszowskiej
https://fundacjarozwoju.prz.edu.pl/